ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر
ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر

ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر

 خدمات ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر

مهندسین مشاور پرناک یکی از مجریان قدر در ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر می باشد.

سوله های فلزی یکی از بهترین و مناسب ترین سازه ها برای ایجاد انبار های صنعتی، کارگاه ها و تولیدی های کشاورزی و صنعتی می باشد.

باید در نظر داشته باشیم که نصب و اجرا آن یکی از مهم ترین مراحل ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر می باشد، زیرا اگر این کار به درستی و با دقت صورت نگیرد ممکن است تبعات به شدت خطرناک و جبران ناپذیری داشته باشد.

ساخت سوله مراحلی دارد که در ادامه مطلب قصد داریم آن ها را توضیح دهیم.

مراحل ساخت سوله در شهرک صنعتی کوثر

  1. تهیه کردن جواز تولید محصول مورد نظر همراه با میزان زمین و بنای مورد نیاز.
  2. دریافت زمین مورد نظر از شرکت شهرک ها با توجه به میزان متراژ ساخت سوله و همچنین در نظر داشتن فضای آتش نشانی، محوطه سازی، فضای سبز، نوع کاربری و … در محل مجاز شغل مورد نظر.
  3. دریافت معرفی نامه های لازم جهت تهیه نقشه ساخت سوله و مجوز اجرا و احداث آن.
  4. مشاوره کارفرمایان با مهندسین مخصوص و مجرب در حرفه ساخت انواع سوله و همچنین دریافت دفترچه محاسبات و نقشه کشی سوله که باید مورد تایید سازمان نظام مهندسی محل اجرا سوله باشد.
  5. ارئه دادن اصل و کپی نقشه های سوله به شرکت شهرک ها و همچنین دریافت مجوز احداث انشعابات مورد نیاز ماننده آب، برق و گاز و …
  6. اقدام برای انجام لایه برداری، خاک ریزی و همچنین مسطح سازی زمین مورد نظر توسط کارشناسان و پیمانکاران.
  7. قالب بندی و آلماتور بندی فوندانسیون سوله ها طبق نقشه ارائه داده به شرکت شهرک ها.
  8. ساخت سوله در دو مرحله مورد نظارت مهندسین ساخت سوله قرار می گیرد. در مرحله اول توسط مهندس ناظری که از طرف نظام مهندسی شرکت شهرک ها معرفی شده است و در مرحله دوم توسط ناظر مقیم یا غیر مقیم سازه و ناظر سازمان.
  9. دریافت مجوز بتن ریزی و آزمایش بتن.
  10. می توانیم سوله سازی را هم زمان با اجرای فوندانسیون انجام دهیم تا در انجام پروژه زمان کمتری صرف شده و همچنین از اتلاف وقت جلوگیری شود.
  11. بعد از دریافت تائیدیه از طرف ناظر سازه و سازمان، باید قطعات سوله را به محل اجرا آن برده تا نصب شوند. برای تطبیق دادن سوله ساخته شده با نقشه هایی که به شرکت شهرک ها ارائه داده ایم مهندسین ناظر، بار دیگر به محل احداث سوله سرکشی کرده و اقدام به نظارت و تطبق آن می کنند. پس از تایید مهندسین، مجوز دیوار کشی و همچنین پوشش سقف و بدنه سوله صادر می شود.

شرکت پرناک پیمان یکی از معتبر ترین و قدر ترین شرکت ها در ساخت و اجرای انواع سوله در سراسر اینرا می باشد.

این شرکت با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و بین المللی و همچنین به روز ترین متد های ساخت سوله، در حال ساخت، نصب و اجرا آن در سر تا سر کشور می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان مجرب شرکت پرناک پیمان، تماس حاصل نمایید.

About parnak

مهندسین مشاور پرناک با بهره مندی از مهندسان مجرب و با تجربه عمران, معماری, مکانیک, برق و صنایع تمام فعالیت های لازم برای اجرا پروژه, از مرحله طراحی و مهندسی تا تدارکات و ساخت مقیاس واحدهای صنعتی و مسکونی (از پی تا کلید) را در محدوده استان البرز و تهران بر عهده می گیرد. همچنین تا به حال توانسته با ارائه خدمات و پروژه هایی در زمینه مدیریت پیمان (ساخت کارخانه, ساخت سوله , ساخت سوله در کرج , ساخت ویلا و ساخت ساختمان مسکونی ) و همچنین در زمینه معماری (طراحی ابنیه , طراحی داخلی , معماری منظر و بازسازی) نظر مشتریان عزیز را جلب نماید .

Check Also

پروژه ساخت سوله دو طبقه شرکت چرم آرا

مراحل ساخت سوله دو طبقه پروژه شرکت چرم آرا در شهرک صنعتی اشتهارد

Be the first to write a review

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button